برنامه ها  
1- ارزیابی دانش‌آموزان در تمام زمینه‌ها از طریق سیستم جامع امتیازدهی مدرسه
2- برگزاری اردوهای شب‌مانی یا اردوهای یک‌روزه و چندروزه در کنار دبیران به منظور ایجاد و تحکیم روابط صمیمانه میان دانش‌آموزان و دبیران
3- قرار دادن صفحه‌ای در دفتر دبیران در رابطه با تکالیف (ثبت تکالیف، اختصاص دادن امتیاز به تکالیف و انجام همان روز تکالیف)
4- پرسش مستمر به صورت شفاهی و کتبی
5- نصب برنامه کلی امتحانات در برد آموزش و برد کلاسها به منظور جلوگیری از تداخل امتحانات طول ترم
6- ارائه شیوه‌نامه طراحی استاندارد امتحانات به دبیران، پیش از شروع آزمونها
7- تدریس مفهومی و تمرین و تکرار مطالب
8- برگزاری جلسه تحلیل آزمون در پیش‌دانشگاهی و تحلیل المپیاد و سنجش در سایر پایه‌ها و بررسی نقاط ضعف دانش‌آموزان بلافاصله پس از امتحان توسط دبیر مربوطه
9- درخواست از دبیران در اولین شورای دبیران برای آموزش روش مطالعه درس خود در کلاس
10- برنامه‌ریزی برای مواجهه مرحله‌ای با دانش‌آموز پس از هر بی‌قانونی (به ترتیب: غفلت؛ تذکر شفاهی، مشاوره با مشاور کلاس، مشاوره با مسئول مشاوره، معاون انضباطی، معاون آموزشی، مدیریت و ... مراحل مواجهه هستند[1])
11- امکان خروج دانش‌آموز از کلاس تنها در موارد ضروری و آن هم با اخذ نامه کتبی از واحد مربوطه و هماهنگی قبلی با آموزش و دبیر
12- دریافت یک طرح درس از هر دبیر در ابتدای سال تحصیلی پس از برگزاری جلسات آموزشی در این باره و ارائه نمون‌برگ به دبیران
13- اجرای طرح درسها توسط دبیران در گروههای آموزشی ویژه هر درس و با حضور سرگروه آموزشی
14- برگزاری جلسات هم‌فکری در شوراهای عمومی پایه و جلسات گروههای آموزشی به منظور تنوع‌بخشی به شیوه‌های آموزشی و ارتقای کیفیت فعالیتهای آموزشی و توسعه منابع انسانی
15- برگزاری آزمونهای تشریحی و تستی با هدف تقویت حافظه بلندمدت و افزایش یادگیری مفهومی، آمادگی المپیاد، تشویق به شرکت در المپیاد ادبی و المپیاد تخصصی معارف به منظور کسب رتبه برتر در کنکور و برخورداری از تحصیلات در سطوح بالا در رشته‌های مهم و مورد نیاز جامعه به ویژه رشته‌های اختصاصی معارف اسلامی
 

[1] . همه این موارد به جهت پرهیز از اخراج است.

     
 
خبرهای تازه  
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  آرشیو خبر‌ها
     
 
نقشه سایت